Alla inlägg under september 2015

Av grodbebis - 8 september 2015 10:52

Jag är i Klippan och ska intervjuas. Strosar runt lite för jag är ca 20 minuter för tidig. Ser saker jag inte sett på länge...

En fotoaffär... Man lämnar in sin filmrulle, väntar en vecka, sen får man hämta sina bilder....
Vem gör det nu för tiden???
Vem har en kamera med filmrulle??
Förutom proffsdotografer kanske? Men de har väl oftast egna labb att framkalla i?

Och detta... Mode hus...
Älskar dem....
De har så fula kläder.... Men de som handlar här tycker att de är "piffiga" och fräsiga.
Och förresten.. Gunns modehus, är det kåta Gunn då eller?

Nu ska jag in på intervju.
Wish me luck

Av grodbebis - 6 september 2015 15:58

Vi är i Tallin!! På Thomas födelsedagsresa. Vi har det väldigt bra, för tillfället sitter vi i lobbyn och dricker skumpa

Nej, han har inte friat... Vi fick en flaska bubbel eftersom dörren i vår dusch är trasig och de inte kan fixa den förrän imorgon efter att vi har checkat ut....
De erbjöd oss ett annat rum men vi sa att det inte behövdes, vi orkar inte byta rum helt enkelt...
Jag är lite påverkad av alkoholen så jag ber om ursäkt om jag stavar fel...
Här är lite bilder på kvällen igår och dagen hittills...

Thomas älskar Depeche Mode... Och här finns en bar där de enbart spelar depeche musik...
Kul! Men bartendern var inte särskilt intresserad av att serva gäster... Han var allmänt arrogant och snorkig. Men det var kul att sitta där och lyssna på bra musik och dricka starka drinkar.

Tilltugg. Väldigt gott!

Det regnade lite.... Men för det mesta har solen skinit

Kul skylt. Undrar om det är ett skämt eller allvar...

Nu ska jag återgå till mitt mousserande vin ? hoppas ni har det härligt mina vänner.

Av grodbebis - 2 september 2015 23:08

Idag lät jag min älskade Diamant somna in....
Hon har haft en kronisk tarmsjukdom sen jag fick henne vilket har gjort att hon har svårt att kontrollera tarmrörelserna. Hon har ofta bajsat inomhus och nu har det bara gått så långt att hon bajsar överallt utom i sin låda.
Jag såg även på henne att inte mådde bra, hon har varit hängig och dragit sig undan mer och mer.

Det var tufft att åka in och otroligt svårt att vara där, jag höllhenne i mina armar, klappade henne och viskade till henne.

Jag saknar henne.... Nu när det är sovdags... Hon brukar ju ligga i knävecket när jag ska somna. Men inte ikväll...
Jag försöker trösta mig med att hon har det bättre nu... Inget mer lidande.
Bara härligt grönt gräs och massor av hennes favoritmat.

Presentation


Jag kysste många grodor innan jag hittade min prins. Min egen drömprins… Ibland förändras livet, snabbt och den här gången blev det till det bättre för mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards