Alla inlägg den 10 augusti 2014

Av grodbebis - 10 augusti 2014 17:30

Jag har inte tränat mycket under graviditeten, för både min barnmorska och min pt sa till mig att ta det lugnt eftersom jag haft fyra missfall tidigare. Jag har promenerat och gjort lätt yoga när jag inte haft allt för ont. Nu är Rebecka sju veckor gammal, alltså ska min kropp vara läkt och jag kan börja träna ordentligt igen. Vi ska träna tillsammans, jag och Oliver. Målet är att springa milen nästa vår... Igår var vi på Intersport och köpte nya skor. Oliver, underbar som han är, betalade även mina skor. Han är F.d friidrottare, han sprang 400 meter när han var yngre och var rankad bland de tio bästa i Sverige ett par år så bra skor är otroligt viktigt för honom. Så vi kom hem med riktigt bra skor.

Så nu är det dags, vi ska ut på powerwalk, kanske ett par staplande löpsteg... Wish me luck...

Mina nya skor :-)

Presentation


Jag kysste många grodor innan jag hittade min prins. Min egen drömprins… Ibland förändras livet, snabbt och den här gången blev det till det bättre för mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards