Alla inlägg den 29 december 2015

Av grodbebis - 29 december 2015 16:08

Äntligen!
Jag ligger i badet.
Badbomben med badolja gör vad den ska och livet känns härligt igen.
Tänk vad lite vatten kan göra...
Badbomb från Lush, "Dragons egg" doftar ljuvligt. Får nog köpa fler när jag åker ner till Malmö nästa gång...

Det där som handduken hänger på är
en stol från Ikea som man kan förvara handdukar på, både på ryggstödet och under sitsen. 299kr.
Kan inte bli fel tyckte vi.

Vad har ni för planer till nyårsafton?
Vi ska fira med mina gamla klasskompisar som jag/vi firat med de senaste fyra åren. Vi brukar även fira midsommar ihop. Väldigt trevligt och underhållande brukar vi ha det ?
Jag längtar något så otroligt mycket att få träffa mina tjejer igen, tror jag kommer att kissa på mig lite när jag ser dem ?

Nu ska telefonen läggas på golvet, lite musik startas på låg nivå och jag bara: Aaahhhh

Ha en fin kväll

Presentation


Jag kysste många grodor innan jag hittade min prins. Min egen drömprins… Ibland förändras livet, snabbt och den här gången blev det till det bättre för mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards