Alla inlägg den 1 maj 2015

Av grodbebis - 1 maj 2015 12:54

Vad har ni för er idag? Demonstrerar ni? Tittade ni på några bål igår?
Vi hade vänner på middag igårkväll. Vi grillade fläskfilé, till det åt vi hemlagad potatissallad, majskolvar, sparris, sallad och hembakat bröd. Urgott!!
Detta är nya vänner, faktiskt de som ska gifta sig när vi är i Tallin.. både jag och Thomas känner att vi håller på att utveckla en riktigt fin vänskap. De har en dotter som är två år äldre än Elin, det hade varit kul om de kom överens när de är lite äldre.

Idag skulle jag ha åkt och handlat på Väla, men jag fick något konstigt blodsockerfall och skakade i hela kroppen, så jag fick snällt gå och lägga mig istället. Nu mår jag lite bättre, men skippar nog stora köpcentrat ändå... Kanske tar det imorgon istället.
Nu är det lunchdags. Blir nog bara en korv för oss, ska laga lite godare mat ikväll...
Ha en fin helg

Av grodbebis - 1 maj 2015 12:43

Vet ni vad som hände mig igår?
Jag bestämde mig för att ta en hamburgare till lunch och körde in i drive through kön. Det var en bil före mig, en grön golf, inget konstigt med det.. Jag beställde min hamburgare och körde fram för att betala i luckan. Då säger tjejen: Han har redan betalat för dig, och så pekar hon på bilen framför.
Va? Sa jag.
Ja, han sa att han skulle betala för dig också, känner du inte honom??
Jag tittade, det är ju lite svårt egentligen att se hur föraren ser ut i en bil framför, men jag kände inte alls igen honom... och jag känner ju inte direkt någon här uppe...

När han fick sin mat så vinkade vi innan han körde iväg.
Så vad tror ni?
Tyckte han att jag var snygg och försökte flörta lite?
Jag tror att jag är lik någon han känner och han tog fel...
Men jag ska inbilla mig att jag fortfarande har "det" och kan få främmande karlar att betala mat och dryck åt mig. ?

Presentation


Jag kysste många grodor innan jag hittade min prins. Min egen drömprins… Ibland förändras livet, snabbt och den här gången blev det till det bättre för mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards