Alla inlägg den 9 februari 2016

Av grodbebis - 9 februari 2016 20:09

I morse tänkte jag att Elin var bättre så hon skulle kunna gå till dagis imorgon. Men tji fick jag..... Jag har bytt tolv blöjor idag, tvättat fem maskiner tvätt och torkat golvet två gånger.
Phu....

Så imorgon kommer mamma och pappa hit kl 07:00 för att passa henne så att jag kan jobba.
Som om detta inte vore nog, tog Elin sin stol, sköt den till spisen och klättrade upp. Lade sin lilla hand på den glödheta plattan.
Jag tappade andan.
Hjärtat sköt upp i halsen och jag drog henne till vasken och höll hennes hand under svalt vatten.
Hon grät, jag grät, vattnet rann över våra händer och jag svamlade "Förlåt, förlåt, lilla älskling förlåt mamma."
Allt gick så fort, jag hann inte fram och ta ner henne innan hon brände sig.
Jag känner mig som världens sämsta mamma, jag känner ju henne vid detta laget, jag vet ju hur snabb hon är. Ändå så kan jag inte skydda henne.
Hon grät förtvivlat i två timmar, sen somnade hon. I vår säng. Där får hon sova hela natten. Älskade unge.

Detta är ju då inte min dotter, bara en bild jag hittade på Google....
Jag hoppas att hon får sova i natt...0

Presentation


Jag kysste många grodor innan jag hittade min prins. Min egen drömprins… Ibland förändras livet, snabbt och den här gången blev det till det bättre för mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards