Alla inlägg den 2 februari 2015

Av grodbebis - 2 februari 2015 09:48

Jag har hört talas om en kille, jag minns inte om det är en kompis pojkvän eller om jag läst om honom eller hört om honom i någon pod eller liknande, men han blir iallafall skitsur på sin flickvän om hon somnar när de kollar på film.
Det är tur att Thomas inte blir det, då hade han varit sur nästan varenda kväll vi ser en film. Jag har jättesvårt att hålla mig vaken när tv:n är på, samma med film på bio, pinsamt men sant. Igår var jag dessutom så trött att jag knappt visste vad jag hette, jag somnade nästan vid middagsbordet. Det hade inte spelat någon roll om vi hade tittat på min favoritfilm, igår fanns det inte en chans att jag skulle hålla mig vaken...
Thomas valde film, jag såg väl de tio första minuterna..sen sov jag gott. Men vad kan man vänta sig när han väljer Alien VS Predator..??
Egentligen skulle jag vilja se den, det var något med den i början som har väckt mitt intresse, så jag kanske försöker se den idag, nu på dagen istället?
Om jag kan få min lilla unge att sova vill säga, hon har varit orolig inatt så jag har sovit jättedåligt. Jag skulle behöva sova i några timmar till känner jag. Det är ju måndag idag och vi brukar gå på babyrytmik med kusinen och min svägerska, just nu känner jag att det nog skulle vara bättre att stanna hemma, både jag och Elin är kinkiga och trötta. En dag i soffan med en film hade kanske varit bäst?

Presentation


Jag kysste många grodor innan jag hittade min prins. Min egen drömprins… Ibland förändras livet, snabbt och den här gången blev det till det bättre för mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards