Alla inlägg den 7 februari 2015

Av grodbebis - 7 februari 2015 22:57

Hemma, nerbäddad, mätt och go och glad. Så god mat!! Jag åt rödbetssallad alltså riktig rödbetssallad, inte den otäcka på burk med majonäs man köper i affären. Vitlökssvamp, sparris med beleto (?) skinka, aioli, småpaprikor, chorizo.... Nersköljt med rött vin.
Jag vill äta där varje dag.....

Av grodbebis - 7 februari 2015 21:17

varför finns det tidningar på toan på en restaurang?? Då blir man ju sittandes alldeles för länge....

Av grodbebis - 7 februari 2015 18:46

Jag och sambon ska på date ikväll. Vi ska äta tapas inne i stan och sen dricka drinkar. Svärmor kör oss in, vilket är lite läskigt....
Hoppas ni har en härlig lördagkväll

Av grodbebis - 7 februari 2015 03:07

Vet ni vad som är störigt?
Jo, när man är själv hemma och detta händer:

Det är tur att man har en bebis så det finns babywipes inom räckhåll....
Ett par andra saker som också är otroligt irriterande:
2) När man kommer till icamaxi och alla "familjeparketimgsplatser" är upptagna. Av t.ex en liten Toyota celica eller liknande där det är omöjligt att få in en barnstol så man vet att det finns inga småbarn i den bilen. Det är bara en lat jäkel som inte orkar gå...

3) När man skriver till någon och har en specifik fråga, och de inte behagar svara!! Hur svårt är det?? Om man inte vill så kan man bara skriva tillbaka; tyvärr kan jag inte hjälpa dig. Svårare är det inte. Så slipper jag ligga och reta mig på dem mitt i natten.

Det var allt för denna gången, klockan 03:07.... Godnatt

Presentation


Jag kysste många grodor innan jag hittade min prins. Min egen drömprins… Ibland förändras livet, snabbt och den här gången blev det till det bättre för mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards