Alla inlägg den 8 februari 2015

Av grodbebis - 8 februari 2015 13:21

Vi hade en så härlig kväll igår, sambon och jag. Underbart att vara ute bara vi ochsitta vid ett bord och njuta av mat och varandras sällskap. Det gjorde ju inte saken sämre att han sa ett högt WOW, när jag kom ut ur badrummet klädd i en klänning jag inte kunnat ha sen långt innan graviditet och då satt den som ett ormskinn, igår kunde jag sitta ner och äta utan att jag höll på att spränga den.


Idag var det meningen att jag skulle träna, jag hann ca 15 minuter, sen var jag tvungen att springa in på toa för frukosten ville upp. Hem igen, nerbäddad, dricker bubbelvatten och har lite ångest över middagen hos svärmor ikväll. Tänk om jag måste kräka igen..?

Om jag ska vara helt ärlig så hade jag helst stannat hemma i sängen med datorn i knät och Hannah och Amanda i lurarna eller på datorskärmen...

Vi får se hur detta utspelar sig.


Hur har ni det denna söndag?

Jag hörde denna låten på radion på väg hem, älskar den.... Så vacker, så sorglig, så..... Bara åh!!



Presentation


Jag kysste många grodor innan jag hittade min prins. Min egen drömprins… Ibland förändras livet, snabbt och den här gången blev det till det bättre för mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards