Alla inlägg den 6 april 2015

Av grodbebis - 6 april 2015 14:01

Där hemma trodde att jag är och tränar. Men jag sitter här istället

På stranden, i solen och tankar D-vitamin. Jag har tagit med mig min bok, Cola zero och en äppelpaj från McDonalds. Och nu andas jag normalt igen. Det är så otroligt vackert här nere.

jag behövde lite tid för mig själv, samla tankarna igen. Lite synd att jag skippar gymet, det är ju också egentid. Men idag behöver jag tystnaden känner jag.

Efter lunch igår tog jag Elin och körde in till stan och hembygdsparken, gick runt lite där och tittade på folk. Det var som att hon visste att jagar ledsen, hon sa inte ett pip påheja eftermiddagen. Vilket gav mig dåligt samvete, min lilla unge ska inte må dåligt för att jag gör det....
Vi var borta tre eller fyra timmar, jag körde en lång vända längs motorvägen också, nästan till Laholm..
När vi sen kom hem så mötte Thomas oss i dörren, han bad direkt om ursäkt, bad mig att förlåta hans reaktion, han hade blivit så överrumplad. Han sa att han älskar mig så otroligt mycket och mår jättedåligt när jag är ledsen.
Sen bad han mig förlåta honom om och om igen.

Klart att jag förlåter honom... Alltid....
Ingen är perfekt, vi måste förlåta och gå vidare.
Jag fortsätter att tanka D-vitamin på stranden och läsa min bok.

Det heter Sibirien här. Undrar varför.... Pga att det är typ kalhygge?

Jag vill spela en låt för er... Vet inte om jag lyckas klippa in länken här via telefonen... Jag gör ett försök, om det inte går så gör jag om det på datorn när jag kommer hem.
Men den här låten kom att betyda en del igår kväll.

http://youtu.be/axSlMfTaiJQ

Hoppas ni har en bra dag

Presentation


Jag kysste många grodor innan jag hittade min prins. Min egen drömprins… Ibland förändras livet, snabbt och den här gången blev det till det bättre för mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards