Alla inlägg den 22 april 2015

Av grodbebis - 22 april 2015 15:22

Vi var i Köpenhamn i helgen, bara jag och sambon. Lördag fm kom mina föräldrar hit för att passa Elin och vi körde ner till Malmö. Sen tog vi tåget över till Danmark. Vi hade bokat ett rum på ett hotell som heter DGI-byen.
Det ligger ca 10 minuters promenad från huvudbangården, så väldigt centralt och bra. Men det var väl också det enda som var bra.... Eller inte det enda, personalen var trevlig och rummet var rent, men så sterilt, tråkigt och opersonligt. Det fanns en säng, ett skrivbord och en lampa. Det var allt. Jo en tv också. Så det var tur att vädret var så fantastiskt att vi kunde vara ute hela dagen. Vi strosade på Ströget, satt i Nyhamn och värmde våra näsor i solen. Drack vin/öl och slappnade verkligen av. Ljuvligt är bara förnamnet.
Vi åt goda biffar och drack mer vin till middag, vi var in en sväng på tivoli men vi gick därifrån efter en timme, vi gillar helt klart Bakken bättre.

Hotellet hade lite lustiga statyer utspridda. Jag gillade denna bäst.

Vi hade ett jättehärligt dygn, men vi rekommenderar som sagt inte DGI-byen....

Nu sitter jag i köket, väntar på att Thomas ska komma hem om typ en timme. Jag sitter i köket för nioåringen sitter i vardagsrummet och tittar på Nickelodeon och andra barnkanaler. Jag står inte ut.....

Presentation


Jag kysste många grodor innan jag hittade min prins. Min egen drömprins… Ibland förändras livet, snabbt och den här gången blev det till det bättre för mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards