Alla inlägg den 6 juli 2015

Av grodbebis - 6 juli 2015 21:16

Ska man fråga varje gång man undrar något?
Någon sa till mig för länge sen att man aldrig ska ställa en fråga som man inte är beredd att höra svaret på.
Jag undrar om jag har gjort en vän upprörd/arg/ledsen besviken?
Ska jag fråga henne?
Det är ju det lättaste, "Du, det känns som att du är irriterad eller något på mig, är du det?"
Och då få veta.
Jag vet bara inte om jag vill behöva förklara och försvara mig och mina eventuella handlingar.
Eller det kanske inte är något?
Hon kanske inte alls är någonting på mig?
Det kanske bara är mina hjärnspöken? För de lever sitt eget liv något kolossalt för tillfället.
Jag känner mig på gränsen till att ha ett nervöst sammanbrott...

Hur sänker man alla krav som man tror att andra har på en, men som det faktiskt är en själv som har på sig?

Presentation


Jag kysste många grodor innan jag hittade min prins. Min egen drömprins… Ibland förändras livet, snabbt och den här gången blev det till det bättre för mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards