Alla inlägg den 18 juli 2015

Av grodbebis - 18 juli 2015 21:27

Ibland blir jag så trött på mig själv. Anledningen till att jag bara kan ladda ner 67% är ju såklart att min surf är slut....
På mitt förra abonnemang har jag för mig att jag hade obegränsat med surf, men helt säker är jag inte.. Jag kollade inte på viasat då....
Jag får kolla om jag kan ändra något i abonnemanget så jag kan kolla på film och serier mer...

Jag har läst 54 sidor av boken och nu kan jag inte läsa mer. Det handlar om en mamma som lämnar sitt barn för att åka tillbaka till sitt hemland. Det handlar säker om mer än det när man kommer längre in i handlingen, men just nu kan jag inte läsa mer. Tårarna rinner och mitt hjärta brister. Jag saknar min Elin så mycket att det känns som att jag ska gå sönder. Och jag vet ju att jag ska träffa henne om ungefär tolv timmar.
Men tolv timmar känns nu som en evighet...
Jag får spela subway surf och läsa en skvallertidning så länge...

Ha en bra kväll/natt

67%

Av grodbebis - 18 juli 2015 18:26

Jag jobbar, jag jobbar ganska många pass nu. Men det är ok, vi måste ju få in lite pengar. Jag försöker att ha lite is i magen om jobb till hösten. Det är egentligen inget jag kan gör just nu ändå, alla har semester...
Så jag jobbar på, hoppas att jag gör bea ifrån mig så att de vill ha mig till ett heltidsjobb istället för vikarie...
Så, ja, idag är ännu en jobbdag, jag kom hit i långjeans, linne, stickad tröja, strumpor och regnjacka. Det behövdes i någon timme i morse, sen fick jag klä av mig, strumpor, jacka, tröja och rulla upp jeansen.
Trots deo märkte jag att jag inte luktar jättefrächt. Och min nya mascara är inte så bra som den lovar...
När jag kommer hem imorgonbitti ska jag dyka rätt in i duschen.

Idag är en konstig dag, jag saknar dem där hemma jättemycket, jag har gråtit över min bok, gråtit över saker jag läst på Facebook och gråter över att jag inte kan titta på viasat...
Det laddar ner 67% sen är det stopp. Inget mer... Jag kan läsa vad folk skrivit på Facebook, men inte se bilderna och jag kan inte heller läsa blogginlägg här.
Så ja, nu känner jag mig nere...
Ni kanske bara kan läsa 67% av detta inlägget?

Jag får väl begrava mig i den nya boken jag tog med mig. Den har legat på nattduksbordet där hemma och lockat på mig.
Men nu känner jag mig inge alls sugen längre....
Jag kanske läser 67% av den och ser vad jag tycker då?
Den kanske är ljuvlig...?

[Bild]

Någon som läst den?
Jag berättar vad jag tycker om den när jag kommit in i den lite mer...
Hoppas ni har en härlig lördag. Hela dagen, inte bara 67% av den...

Presentation


Jag kysste många grodor innan jag hittade min prins. Min egen drömprins… Ibland förändras livet, snabbt och den här gången blev det till det bättre för mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards