Alla inlägg den 12 februari 2014

Av grodbebis - 12 februari 2014 05:49

Varför är jag vaken nu?? Klockan lyser argt med röda siffror 05:50, jag hörde grannen lämna sin lägenhet för ungefär tio minuter sen, jag har varit vaken i en och en halv timme. Kul. Igår vaknade jag halv fyra. Så jag var löjligt trött på jobbet och hade behövt en lugn dag med lite bakning och mys, men ack nej, vi fick jättemycket att göra så jag satt inte ner förrän efter klockan fyra, då jag även gick på toa första gången på hela dagen. Men jag har ju sagt att jag inte ska gnälla för mycket här på bloggen, så istället tänkte jag göra ett "Detta-visste-du-inte-om-mig" inlägg.


  • Jag älskar julen - Men hatar snö
  • Jag är en hopplös romantiker och tror verkligen att kärleken övervinner allt (Ok ni kanske visste det redan)
  • Mitt största intresse är faktiskt böcker och att läsa
  • Jag har bara färgat mitt hår en enda gång - då blev det lila istället för "champagne" som det stod på förpackningen
  • Om jag fick välja en "superpower" så skulle jag vilja kunna göra mig osynlig
  • Om jag skulle vara en "superhjälte" skulle jag välja Mary, den kvinnliga huvudrollen i Hancock
  • Jag har riktigt dålig musiksmak - ibland, när jag är ensam, bara måste jag lyssna på One Direction..
  • Min största rädsla är att bli bitter
  • Den roligaste komikern jag vet är Johan Glans
  • Jag har en hemlig dröm att ta snygga, stilfulla proffsfoton av mig själv och Oliver (nu är det ingen hemlighet längre..)
  • Jag älskar psykologiska thrillers
  • Jag har inget drömyrke, jag skulle mer än gärna aldrig jobba en enda dag till i mitt liv.
  • Jag fick Fluffy gratis tillsammans med en bokhylla
  • Jag skulle vilja ha en garanti på att livet kommer att sluta lyckligt för mig och mina nära
  • Jag har drömt om att gifta mig sen jag var åtta år och den drömmen lever fortfarande
  • Jag har fobi för dålig lukt
  • Om jag skulle leva mitt liv igen så skulle jag göra en hel del annorlunda - och begå helt andra, nya misstag

Presentation


Jag kysste många grodor innan jag hittade min prins. Min egen drömprins… Ibland förändras livet, snabbt och den här gången blev det till det bättre för mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards