Alla inlägg den 1 december 2014

Av grodbebis - 1 december 2014 09:13

Ja! Äntligen är det den första december!! Igår var det så klart första advent och vi tände det första ljuset

Jag körde till Malmö för att fika med några kompisar, vi åt brunch på ett ställe som heter Grannen, det ligger vid värnhemstorget. Maten är supergod och till ett bra pris, personalen är vänliga så jag rekommenderar det varmt! Den enda nackdelen är väl att man inte får ta med sig barnvagnen in... Inte jättebra för min del för tillfället, men man måste förstå och acceptera att det helt enkelt inte får plats barnvagnar överallt. Vi körde redan straxt efter 8 på morgonen, solen höll fortfarande på att kämpa sig upp

Och det spelades julmusik på radion, det var riktigt härligt!
Så här såg vårt bord ut när vi alla hade ätit upp....

Vi körde in till mina föräldrar och fikade på julmust, pepparkakor, struvor och saffransbiscotti, mums!! Vi körde hem igen vid tre tiden och åt spaghetti och köttfärssås till middag innan vi landade i soffan och tittade på Frost.
Min stackars dotter har dock blivit jätteförkyld, hon snorar, snörvlar och hostar, inatt har vi inte sovit mycket alls. Så idag stannar vi inne, tar det lugnt, halvsover och tittar på tv.
Hoppas ni har en härlig dag ?

Presentation


Jag kysste många grodor innan jag hittade min prins. Min egen drömprins… Ibland förändras livet, snabbt och den här gången blev det till det bättre för mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards