Alla inlägg den 10 december 2014

Av grodbebis - 10 december 2014 19:56

Jag skriver från mobilen... Det finns en ruta att klicka i där det står: Ladda upp video. Och så förklaras det att man kan ladda upp en video från telefonen.... Så jag laddade upp hockeyvideon... Och fick besked om att den var uppladdad... Men jag hittar den inte här... Vart laddades den upp? Var är den?? Någon som hittar den??

Av grodbebis - 10 december 2014 19:49

Oh, vad länge jag har försökt skriva detta inlägg!!! Sen i lördags!!! Men något har varit galet med internetuppkopplingen här hemma, det har "blinkat" på något sätt, jag har täckning i ca fem minuter sen bryts det i tio minuter och sen tillbaka i fem minuter. I tre!!! dagar. Men nu (håll tummarna) är det fixat.

Vi var på hockey i lördags, först var vi hos en tjej som har fyllt år, vi åt och drack lite innan vi gick till arenan. Hon serverade lax och spenatlasagne med saffransås. Lite udda måste jag säga, det var inte äckligt, jag behövde inte spotta ut det, men det var verkligen inte gott heller.
Men det spelar ju ingen roll, strax efter kl sex tog vi tre taxibilar till ishallen för att se en match som var ganska viktig för laget. Jag har sagt det förr, det är en sån härlig känsla när man kommer in i hallen, spänningen ligger i luften och alla är förväntansfulla..

Den sista är en film, vet inte om ni kan se det...?
Men jösses vilken match!!! Första målet kom efter mindre än fem minuter, arenan gungade, så roligt!!
Jag är dålig på att kommentera och recitera sport... Men vi hade ett försprång på 3-1 vilket motståndarlaget tyvärr kom ikapp oss med. Alla kände sig lite nedstämda men, alltså, 16(!!!) sekunder innan avblås, så gör de 4-3. Och vi vann!!!! Hela arenan stod upp, vi hoppade skuttade, skrattade och kramades. Vilken kväll!!!
Jag kommer aldrig att få på hockey lika mycket som min sambo, men så här lite då och då är det så himla kul!

Presentation


Jag kysste många grodor innan jag hittade min prins. Min egen drömprins… Ibland förändras livet, snabbt och den här gången blev det till det bättre för mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards