Alla inlägg den 30 december 2014

Av grodbebis - 30 december 2014 08:22

Dagen före nyårsafton, jag har aldrig varit den som tror att nyårsafton speglar det kommande året, har man kul på nyårsafton har man kul det kommande året, gråter man så kommer man att gråta mycket osv...
Men visst vill man ha en trevlig kväll, hur och med vem man än spenderar den. I år ska vi fira med nära vänner som jag firat med sen jag flyttade hem till Sverige. Vilket är tur, jag är inte "på topp" så att säga, förkylningen håller i sig och jag har fått munsår. Sju (!!) äckliga sår har intagit min överläpp och hotar att äta upp mitt ansikte. Jag känner mig så ful, oattraktiv och äcklig, vill bara gräva ner mig i ett hål och komma fram på måndag igen. Elin är också fortfarande krasslig, hon gråter i sömnen på nätterna, hon vaknar inte men jag sover dåligt och mitt hjärta värker när min lilla unge gråter och jag inte kan ta bort det som skrämmer henne. Kl fyra imorse tog jag upp henne och lade henne bredvid mig i vår säng, då lugnade hon sig, men hon sov bara en liten stund, halv sju gav jag henne frukost.

Mina föräldrar är på väg upp för att hämta Diamond, de ska ha henne över nyår för en av våra gäster har sin hund med sig. Det blir lugnare för alla om Diamond får lite semester.

Hur har ni det? Ser ni fram emot nyårsafton? Hur ska ni tillbringa den?
Jag hoppas ni får en härlig kväll och gör något ni trivs med!

Ungefär så här känns min mun för tillfället...
Kan ni fatta att folk tycker detta är snyggt?? Att folk betalar för att se ut så här?

Presentation


Jag kysste många grodor innan jag hittade min prins. Min egen drömprins… Ibland förändras livet, snabbt och den här gången blev det till det bättre för mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards