Alla inlägg den 16 december 2014

Av grodbebis - 16 december 2014 14:56

Nu är det verkligen jul! Vi var hos några vänner på glöggmingel i lördags. Tema: Hatt.... Vilket jag såklart glömde... Men vi fick låna hattar när vi kom dit.

Jag fick många kommentarer om hur bra den passade mig.... Jag förstår inte vad de menade med det....
Jag är ganska dålig på att mingla, jag sitter oftast någonstans och pratar med de som sitter bredvid. Det är absolut inga divalater dom: "Om någon vill mig något får de väl komma..." Jag pratar gärna och mycket med många människor, jag är bara jättedålig själv på att röra mig sakta genom ett rum och prata med folk i exakt passande tid. Så jag satt, och folk kom, och vi pratade och åt och det var härligt.

I söndags köpte vi gran och klädde den, vad tycks?

Vi gillar den. Nu är det bara julklappar som saknas... Men de ska också packas in, gärna innan julafton... Jag får väl ta natten till hjälp.... För jag har SÅ mycket att göra på dagarna, fika, promenera, skvallra med grannen....
Jag vet att jag lovade er skvaller, och det kommer, jag måste bara ha lite tid att sitta med datorn och inte mobilen. Det kommer, jag lovar.
Nu ska jag köra hem och laga fläskpannkaka. Ikväll är det hockey! Derby! Mitt första! Det ska bli SÅ spännande!!
Heja Rögle!! ??

Presentation


Jag kysste många grodor innan jag hittade min prins. Min egen drömprins… Ibland förändras livet, snabbt och den här gången blev det till det bättre för mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards