Alla inlägg den 2 december 2014

Av grodbebis - 2 december 2014 12:38

Jag vet inte vad jag ska kalla detta inlägget, jag sitter för ovanlighetens skull med datorn i knät. Jag minns kvällarna i min lägenhet innan jag träffade Thomas. Jag och datorn var ett, som en utväxt från mina lår (fast det låter lite lagom äckligt) nu bloggar jag alltid från telefonen. Men idag har jag beställt en julklapp från Elgiganten till Thomas son, ett "gaming headset" som tydligen är "Det bästa!!" 

Elin verkar må bättre, även om hon fortfarande är lite snuvig, hon ligger bredvid mig här på soffan, pratar lite med katten och sin napp och jag tittar med ett halvt öga på "The Holiday" min favoritfilm genom tiderna!

Jag menar.... Vad är där inte att gilla?? Insåg nu att filmen är ca 8(!!) år gammal...OJ! Ja men det visar ju bara att vissa filmer verkligen är klassiker, de går aldrig ur tiden....

Vad händer hos er idag?

Något juligt? Jag har bakat rocky road, eller bakat och bakat.... Man rör ju bara ihop allt till en geggig sörja, låter det stelna och sen äter man.... Men jag har gjort rockyroad idag iallafall. YUM!!

Nu är jag sugen på en vörtbrödsmacka, med julskinka.... Men skogaholmslimpa med Lönnebergaskinka får duga. Vi håller oss inne idag också.

Ha en härlig dag, kolla en bra film! The Holiday t.ex

Presentation


Jag kysste många grodor innan jag hittade min prins. Min egen drömprins… Ibland förändras livet, snabbt och den här gången blev det till det bättre för mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards