Alla inlägg den 3 november 2014

Av grodbebis - 3 november 2014 22:52

Var inte så farligt lång. Vi lämnade Stockholm ganska så precis klockan tio. Jag hade gjort matsäck till oss alla och fastän vi var trötta så var vi på gott humör och eniga om att vi haft en härlig helg, barnen ville genast planera ett nästa besök.

Vi åt en tidig middag här:

Det ligger längs med Vättern, vi stannade först vid Gyllene uttern, Elin behövde ren blöja och mat, men vi körde vidare efter att vi insåg att maten började på 179kr/pers....
Så detta lilla lastbilsfik passade oss mycket bättre.
Thomas körde nästan hela vägen hem, jag satt bredvid och underhöll honom när jag jag inte sov...

Foto mitt i färden...
Vi var hemma i Ängelholm strax innan sju på kvällen.
Nu är det måndag igen, vi är tillbaka i verkligheten och helgen känns långt borta...

Jag träffade vår granne utanför huset igår, hon var så snäll och tog hand om posten till oss medans vi var borta och kom över och lämnade den när jag höll på att packa ur bilen. Jag frågade henne om de haft en trevlig helg? Ja, jo det har vi väl, vi har haft en liten kris sa hon då. Hennes man har tydligen gått och funderat och tänkt och grubblat och var nu inte säker på om han ville fortsätta deras förhållande. Men igår em hade han kommit och sagt förlåt och han tycker ju mycket om henne så de ska fortsätta att vara tillsammans...

Jag blev lite paff, jag gillar verkligen dem båda, vi pratar alltid när vi ses utanför våra hus, vi har varit över hos dem på middag en söndag i vintras och deras barn har varit här en kväll när deras mamma var på föräldramöte, men detta var jag inte beredd på..
Så tråkigt när förhållanden tar slut, nu känns det konstigt att titta ut genom köksfönstret och veta att allt inte är 100% där inne...
Men jag kan ju inte göra något, jag får bara hoppas att de löser det som är jobbigt och hittar hem igen, inte flyttar härifrån.
Nu är det absolut sovdags efter en lång lång dag.
Godnatt

Av grodbebis - 3 november 2014 22:50

Var inte så farligt lång. Vi lämnade Stockholm ganska så precis klockan tio. Jag hade gjort matsäck till oss alla och fastän vi var trötta så var vi på gott humör och eniga om att vi haft en härlig helg, barnen ville genast planera ett nästa besök.

Vi åt en tidig middag här:

[Bild]

Det ligger längs med Vättern, vi stannade först vid Gyllene uttern, Elin behövde ren blöja och mat, men vi körde vidare efter att vi insåg att maten började på 179kr/pers....
Så detta lilla lastbilsfik passade oss mycket bättre.
Thomas körde nästan hela vägen hem, jag satt bredvid och underhöll honom när jag jag inte sov...

[Bild]

Foto mitt i färden...
Vi var hemma i Ängelholm strax innan sju på kvällen.
Nu är det måndag igen, vi är tillbaka i verkligheten och helgen känns långt borta...

Jag träffade vår granne utanför huset igår, hon var så snäll och tog hand om posten till oss medans vi var borta och kom över och lämnade den när jag höll på att packa ur bilen. Jag frågade henne om de haft en trevlig helg? Ja, jo det har vi väl, vi har haft en liten kris sa hon då. Hennes man har tydligen gått och funderat och tänkt och grubblat och var nu inte säker på om han ville fortsätta deras förhållande. Men igår em hade han kommit och sagt förlåt och han tycker ju mycket om henne så de ska fortsätta att vara tillsammans...

Jag blev lite paff, jag gillar verkligen dem båda, vi pratar alltid när vi ses utanför våra hus, vi har varit över hos dem på middag en söndag i vintras och deras barn har varit här en kväll när deras mamma var på föräldramöte, men detta var jag inte beredd på..
Så tråkigt när förhållanden tar slut, nu känns det konstigt att titta ut genom köksfönstret och veta att allt inte är 100% där inne...
Men jag kan ju inte göra något, jag får bara hoppas att de löser det som är jobbigt och inte flyttar härifrån.
Nu är det absolut sovdags efter en lång lång dag.
Godnatt

Presentation


Jag kysste många grodor innan jag hittade min prins. Min egen drömprins… Ibland förändras livet, snabbt och den här gången blev det till det bättre för mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards