Alla inlägg den 18 november 2014

Av grodbebis - 18 november 2014 18:49

På en mörk parkeringsplats utan lampor, bredvid kyrkan. Tårar som dränker mina kinder, Maria McKee som sjunger om himlen på Spotify och dessa eviga frågor. Som håller på att ta död på mig, som får mitt huvud och hjärta att explodera, brista, gå i tusen bitar. Frågor som jag egentligen inte vill ha svaret på, men som jag ändå plågar mig själv med.
När något verkar för bra för att vara sant, då är det oftast det.... Eller?

Kolla! En orb! Det betyder att någon från andra sidan är med på bilden. Kanske inte så konstigt med tanke på var jag befinner mig....

Av grodbebis - 18 november 2014 09:26

Vi skulle ha åkt till Ullared idag, jag mamma och Elin. Men mamma har hastigt och lustigt fått bältros... Vilket är väldigt smittsamt, så vi får skippa det helt enkelt och ta det nästa vecka istället. Vi hänger här hemma och övar rygg och magmuskler istället...

Presentation


Jag kysste många grodor innan jag hittade min prins. Min egen drömprins… Ibland förändras livet, snabbt och den här gången blev det till det bättre för mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards