Alla inlägg den 12 november 2014

Av grodbebis - 12 november 2014 07:45

Min lilla plutta har sovit hela natten igen. 19-07... Vaknade hungrig men på ett strålande humör. Underbart att jag får vakna till hennes joller och småfnitter. Nu ligger vi kvar i varsin säng och tar det lugnt, Elin pratar med sina gosedjur

Och jag läser lite i min bok, som jag började på någon gång i somras... Jag läser inte alls lika mycket som jag gjorde innan Elin kom, jag kunde förr läsa en bok på tre dagar. Nu försöker jag iallafall att ta mig igenom "Sofies historia" av Jojo Moyes. Minns ni hur jag älskade en av hennes andra böcker? Livet efter dig? Jag är - än så länge - inte lika tagen av denna boken. Men... Jag har bara läst 100 sidor... Jag hoppas att det snart vänder så att jag blir "fast" även i denna bok...

Jag tänkte lägga upp en konstnärlig bild på mitt sängbord, visa hur mysigt jag har dukat upp med kaffe, smörgås och juice som ska avnjutas i sängen.... Men, mitt sängbord är belamrat med böcker, nappflaskor och servetter, jag dricker inte kaffe och mackorna slukade jag på stående fot när jag fixade Elins frukost. Så ni får se verkligheten istället... Det kanske ser ut så här hos andra också?

Vad händer hos er idag? Jag ska iväg och handla lite - igen - i em kommer en kompis hit och fikar och ikväll kommer Thomas kompis hit för att fixa med elektriciteten på åvanvåningen, hans sambo kommer också så vi ska bjuda dem på middag. De är trevliga, lätta att umgås med och vi har alltid mycket att prata om när vi träffas, så det ska bli roligt.
Jag hoppas ni får en härlig dag, vad ni än gör, ta hand om er.

Presentation


Jag kysste många grodor innan jag hittade min prins. Min egen drömprins… Ibland förändras livet, snabbt och den här gången blev det till det bättre för mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards