Alla inlägg den 5 november 2014

Av grodbebis - 5 november 2014 21:33

Jag har varit på Väla idag. Det är ett stort köpcentrum i Helsingborg. Ett helt vanligt köpcentrum med de vanliga affärerna. Vad som är kanon, är deras sköt-/ammningsrum. De har tre sköna stolar, skynken man kan dra för, skötbord, micro och ett litet lekområde för barn som väger mindre än 30 kg. Jättemysigt.
När jag skulle byta på Elin gick jag och min väninna in i ett av dessa rum. Det satt två tjejer och matade sina barn och en tjej bytte blöja på sin son. Jag gick in och ställde mig och väntade på min tur, då säger tjejen som står upp; Oj Isak (förmodar att hennes barn hette Isak) nu blev det väldigt trångt här inne. Jag undrade om hon menade mig? Sen sa hon; Ja det blev lite onödigt trångt här inne tycker du inte det Isak?
När hon sen gick ut så sa hon i dörren: Man väntar väl utanför tills alla är klara??
Vad var problemet???
Jag sa till Jeanette; Var det en pik mot mig?
Varför skulle jag vänta utanför? Det fanns gott om plats, en stol var tom...
Surtant!!
Jag ogillar verkligen folk som pratar "genom" barnen, de säger något till sitt barn men det är tydligt att det är menat till någon annan - vuxen i rummet.
Eller har jag fel här??
Jaja, jag bjuder på en mysbild från imorse.

Presentation


Jag kysste många grodor innan jag hittade min prins. Min egen drömprins… Ibland förändras livet, snabbt och den här gången blev det till det bättre för mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards