Alla inlägg den 6 november 2014

Av grodbebis - 6 november 2014 22:44

Jag har hälsat på mina föräldrar idag. Vi fikade i deras kök, sen sov jag i mitt gamla flickrum en timme. Och pappa underhöll Elin, mamma lade en filt över mig och tassade ut ur mitt rum. Så mysigt att bara ibland få komma hem och bli omhändertagen igen.
Jag och mamma promenerade in till stan, vi stannade till hos min barnmorska så jag kunde visa upp Elin. Det var kul att träffa henne igen, hon hjälpte mig verkligen under graviditeten när jag mådde som sämst och vi fick inget ordentligt avslut kände jag eftersom jag flyttade och på slutet inte orkade sätta mig på tåget bara för att få mätt magen en gång i veckan. Det var jobbigt att ta sig från soffan till toan....hur skulle jag klara en tågresa?
Vi gick också förbi mitt jobb, träffade mina deltagare och visade upp Elin som då hade somnat, så det blev bara en snabb visit.
Sen gick vi igenom Slottsparken och Kungsparken, jag tog några kort, Malmö är en vacker stad, från de flesta vinklar...

Jag tycker nästan det det ut som en oljemålning...
Jag såg detta också, på ett hus vid en parkering på gamla väster

Fint eller hur?
Mamma sprang snabbt in till sin frisör som har salong precis i närheten och jag vandrade vidare till "The english shoppe" för att köpa en liten gåva till en av Thomas vänner som vi ska träffa imorgon.

Den här hittade vägen ner i min väska också... Jag har INGEN aning om hur den kom dit... Men god var den!
När jag kom hem höll Thomas på med maten; lax i folie med vitlökssmör. Kan bara säga en sak...; mumma!!!!
Det har varit en hektisk vecka, jag är trött, riktigt trött. Imorgon ska jag bara ta det lugnt. Titta på tv och sova när Elin sover.
Hoppas ni får en härlig helg!

Presentation


Jag kysste många grodor innan jag hittade min prins. Min egen drömprins… Ibland förändras livet, snabbt och den här gången blev det till det bättre för mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards