Alla inlägg den 10 november 2014

Av grodbebis - 10 november 2014 11:19

Jag har en kompis på Facebook som varje söndag "sammanfattar" sin helg i några ord.
Jag tänkte göra detsamma här idag, det ärmycket som snurrar i min lilla hjärna som jag vill skriva ordentligt om, men jag måste "få ut" helgen först... Så jag provar, får se om det hjälper...?
Mrs Doubtfire, babymys, varma mackor, handla på Ica maxi, middag hos vänner, nästan somna stående, måla naglarna, skriva listor, hämta kompis vid stationen, fördrink i köket, middag på restaurang, hallondaquiri, promenad i ett mörkt Ängelholm, mojito, sovmorgon, långfrukost med bästa vännen, egentid i tomt hus, stekt pannkakor, bebismys, lövbiffrullader, Mr and Mrs Smith, somna i soffan, bebis sov i tolv timmar.

Så, det var min helg. Hur var er? Jag kan förresten varmt rekommendera restaurang 19Hundra i Ängelholm! Fantastisk mat och service!! Lite dyrt, man går inte dit varje månad, men helt klart värt pengarna!!

Presentation


Jag kysste många grodor innan jag hittade min prins. Min egen drömprins… Ibland förändras livet, snabbt och den här gången blev det till det bättre för mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards