Alla inlägg den 6 september 2014

Av grodbebis - 6 september 2014 09:11

Ja, det borde jag kanske ha, jag har varit dålig på att uppdatera bloggen. Inte bara dålig, snarare urkass...
Jag har inte planerat att lägga ner den, jag vill fortfarande skriva. Men jag har varit ganska "babybluesig" eller vad man säger? Känt mig väldigt nere och ledsen. Jag vet att det är väldigt vanligt för "oss" som har fått barn så jag har gjort mitt bästa att inte bli hysterisk. Att spendera dagarna med Rebecka, att bara ligga och titta på henne och lyssna på hennes joller är underbart och jag förlorar både tid och rum under några timmar och jag mår jättebra. Det är sen... När det dyker upp "krav" som att kanske tvätta (så att Rebecka har kläder att ha på sig) bädda sängen och annat som jag gör för att jag tycker om att ha det lite fint omkring mig, det är då jag blir lätt deprimerad. Men vem blir inte det? Hur kul är det egentligen att tvätta, stryka, bädda och diska?
Alla blir väl en aning "deprimerade" av hushållsgöra?
Så....
Jag ska bättra mig.
Jag lovar.
??

Presentation


Jag kysste många grodor innan jag hittade min prins. Min egen drömprins… Ibland förändras livet, snabbt och den här gången blev det till det bättre för mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards