Alla inlägg den 21 september 2014

Av grodbebis - 21 september 2014 04:05

Idag ska jag till ett nytt gym här i trakten. Jag har inte satt min fot i ett gym på ungefär ett år.. Jag blev ju avrådd att lyfta vikter i början av graviditeten pga att jag haft missfall (4st för att vara exakt) tidigare. När jag sen var över "tröskeln" och det skulle ha varit ok för mig att lyfta vikter igen så hade jag sån fruktansvärd foglossning att jag bara inte kunde träna på gym pga det.

Men nu är det alltså dags igen, jag är ganska nervös om jag ska vara ärlig. Jag ska följa med en av Olivers kompisar som jag bara träffat ett par gånger, han är jättetrevlig så det är inte det, men ibland blir jag ju lite nervös när jag befinner mig i situationer jag inte har 100% kontroll över. Sen ska jag också tillägga att jag antagligen har benhinneinflammation. Jag har väldigt ont i benen, Oliver drog med händerna över mina skenben och sa att jag har en del knutor i musklerna vilket oftast betyder att man har inflammation i benhinnorna. För att bli av med detta är det vila som gäller. Vila, vila, och åter vila.
Men jag måste ju gå, jag kan inte sitta eller ligga ner i X antal veckor för att bli av med inflammationen. Jag måste ju gå omkring. Saken är också den att jag har haft ont i skenbenen (eller frambenen som jag själv har råkat säga någon gång) sen jag var sexton år. Inte konstant, varje dag, men jag minns när jag hade ont första gången, och jag minns när jag fick ryggskott första gången.
Oliver har sagt att jag måste söka för detta, imorgon ska vi på massage så jag ska börja med att fråga henne. Sen får jag väl kanske ringa VC på tisdag.
Men det ska bli rätt skönt att lyfta lite "skrot" idag. Hoppas att det är ett bra gym.....
Ha en härlig söndag!

Presentation


Jag kysste många grodor innan jag hittade min prins. Min egen drömprins… Ibland förändras livet, snabbt och den här gången blev det till det bättre för mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards