Alla inlägg den 29 september 2014

Av grodbebis - 29 september 2014 15:57

Att blogga från mobilen har både för och nackdelar märker jag. Inlägget om onödiga förpackningar var ju totalt misslyckat eftersom bara en bild kom med. Det måste ju ha varit aningen förvirrat att läsa...

Och jag märkte inget själv förrän igår när jag kollade igenom bloggen. Så. Jag ber om ursäkt för ett extremt tråkigt inlägg, och hopas att ni har överseende.


Jag har även funderat, fram och tillbaka, hela dagar i snart en vecka. På bloggen.

Jag tror jag måste göra något radikalt. Eller stänga ner den.

Och jag vill inte stänga ner den.

Så jag tror jag måste ändra riktining på hur jag skriver.

Min förra blogg var ju hemlig för en anledning. Men jag är ju på en annan "plats" nu i livet, eller hur man ska uttrycka sig.

Mitt liv är inte "spännande" att läsa om som det var innan. För mig är det helt ok, jag behöver inte den typ av spänning längre, jag är lyckligare än jag någonsin varit. Men....Ja något måste ändras helt enkelt.


Funderingarna fortsätter.

Watch this space.....

Presentation


Jag kysste många grodor innan jag hittade min prins. Min egen drömprins… Ibland förändras livet, snabbt och den här gången blev det till det bättre för mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards