Alla inlägg den 2 oktober 2014

Av grodbebis - 2 oktober 2014 10:33

1) Jag är smyghypokondriker, jag tror alltid att jag är jättesjuk i någon åkomma som ingen har hört talas om och jag kommer att dö vilken dag som helst. Men jag pratar aldrig om det.


2) Croissants är det godaste bakverk som finns men om de bakats bara en minut för länge så smular de och då går det inte att dölja vad man ätit. De måste vara väldigt ljusa och lite degiga för att jag ska gilla dem som bäst.


3) Min katt heter inte Fluffy utan Diamond. Hon är en siames, driver mig ofta till vansinne men jag älskar henne galet mycket ändå. Och hon ser ut så här:

 


4) Med undantag av sju veckor i somras så har jag frusit i ett år nu.


5) Jag missunnar ingen sin lön, pengar de har vunnit eller ärvt, men jag är avundsjuk på de som har mycket högre inkomst än vad jag har.


6) Det har tagit mig 38 år att inse att jag inte tycker om smaken av vanilj


7) Jag bor i Skåne. Innan jag träffade min sambo bodde jag i Malmö, nu bor jag utanför Ängelholm


8) Jag tycker om att tvätta och hänga upp tvätten men jag hatar att ta ner den, vika ihop den och lägga/hänga undan den i garderoben/skåpen. Jag gillar också att dammsuga men jag hatar att dammtorka och stryka.


9) Jag visar aldrig när jag blir arg eller riktigt riktigt jätteledsen. Jag tror inte att de runt omkring mig skulle kunna hantera det utan "försvinna" ut ur mitt liv. Så istället för att sjunga, gråter jag i duschen.


10) Jag är onödigt hård mot mig själv och tycker alltid att jag kan prestera bättre.


11) Jag önskar att jag hade haft en vacker sångröst så jag kunde röra folk till tårar


12) Jag heter inte Nelly utan Maria, min dotter heter inte Rebecka utan Elin.

      Här är jag:

         Gravid.....


        

Inte så gravid


Ha en fin dag alla!





Presentation


Jag kysste många grodor innan jag hittade min prins. Min egen drömprins… Ibland förändras livet, snabbt och den här gången blev det till det bättre för mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards