Alla inlägg den 17 oktober 2014

Av grodbebis - 17 oktober 2014 23:26

Jag skrev ju imorse om min blomma/planta som jag tycker så mycket om... Inser nu att texten försvann.... Hatar teknik....
Här är iallafall min blomma:

Den ser ju lite platt och tråkig ut... Någon som vet hur jag ska få den att växa "upp" istället för bara tråkhänga som den gör? Jag vill få den stor och "bollig"....
Några tips från någon med grönare fingrar än jag...?

Av grodbebis - 17 oktober 2014 20:33

Lika mycket som jag älskar mina bonusbarn, lika mycket behöver jag tid för mig själv utan deras intensitet. Vi har ätit Sebbes favoriträtt; lövbiff, stuvad spenat, potatisbollar och aioli. Verkligen jättegott!!
Thomas nattar Elin som just ikväll har lite svårt att somna... Och jag tar fem minuter för mig själv i köket, samlar ihop mig och mina tankar. Dricker ett väldigt gott vin; Black Shiraz. Australiensiskt. Jag kan verkligen rekommendera det till er som tycker om rött vin. Thomas och jag sa att vi måste alltid ha minst en flaska hemma hela tiden.
Hoppas att ni njuter av er fredagkväll och början på en härlig helg.

Av grodbebis - 17 oktober 2014 16:30

Just precis nu; mamma och bebismys på sängen i väntan på pappa så att fredagsmyset kan börja...

Av grodbebis - 17 oktober 2014 08:01

Någon där ute som har grönare fingrar än mig? Som kan tipsa mig om vad jag ska göra?
Svar på vykort, tack!

Presentation


Jag kysste många grodor innan jag hittade min prins. Min egen drömprins… Ibland förändras livet, snabbt och den här gången blev det till det bättre för mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards