Alla inlägg den 5 oktober 2014

Av grodbebis - 5 oktober 2014 07:17

Hela veckan har Thomas och Linnea (Thomas dotter) känt sig hängiga och trötta. Som att en förkylning är på intågande. Jag har känt mig bra, trött - ja självklart, men inte "sjuktrött".
Igår em slog det till dock, svidande hals, tungt huvud och jag kände mig totalt orkeslös. Jag lade mig i sängen med Elin och sov i två timmar medans Thomas var på hockey. Kände mig lite bättre efter det, men halsen sved fortfarande. Jag tänkte att vin nog skulle ta bort bakterierna. Icke. Och inte var vinet särskilt gott heller.
Sömn?
Nej, halv fyra imorse vaknade jag, iskalla våta lakan hade snurrat sig runt min kropp. Jag steg upp tog två alvedon och somnade om. Nu, kl 07:08 sitter jag med en kopp blaskigt te och undrar om jag någonsin kommer att få sova igen?

Inatt drömde jag om mitt ex; Kevin. Jag drömde att vi promenerade längs en strand och han sa att han älskar mig. Saknar mig och vill att jag kommer tillbaka.
Undrar vad en drömtydare skulle säga om den drömmen...
Jag tror inte att drömmar betyder exakt det som de utspelar sig som, jag tror snarare att det är hjärnan som "rensar" intryck och "slagg" som vi inte behöver.

Det börjar ljusna, men solen är inte framme än. Vi ska ner till mina föräldrar på söndagsmiddag idag. Jag hoppas att jag känner mig bättre tills dess, egentligen skulle jag vilja spendera dagen i sängen med några podcastavsnitt, bok och te...
Men jag kan göra det senare i veckan eftersom Sebastian och Linnea inte är här, de är hos sin mamma denna veckan.

Mina kompisar idag.
Ha en skön söndag

Presentation


Jag kysste många grodor innan jag hittade min prins. Min egen drömprins… Ibland förändras livet, snabbt och den här gången blev det till det bättre för mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards