Alla inlägg den 31 oktober 2014

Av grodbebis - 31 oktober 2014 22:09

31:a Oktober. Halloween. Vi sitter i soffor och fotöljer och jäser, pizza och vin intagna och jag håller på att slappna av. Njuter. Tänker.

Så mycket som kan hända på ett år, hur livet kan ändras radikalt och man kan gå från att ha varit "lagom" nöjd till att vara helt tillfreds. Från att tänka att livet nog bara rullar på och man träffar någon lite sporadiskt, till att ha familj, två bonusbarn, hus och en egen underbar bebis.
Idag för ett år sen fick vi reda på att Elin skulle komma. Att jag skulle bli mamma. Och vi skulle vara ihopbundna för resten av livet.

Vi skålar och myser på det. Undrar vad vi gör om ett år....

Av grodbebis - 31 oktober 2014 19:49

Just nu pågår ett barnkalas.... För 22(!) 9 åringar. Jag måste säga att jag lider...
Thomas är på hockey med Elin och killarna, jag är hemma med Teddy, hennes mamma och alla barnen. Två andra mammor har också stannat kvar och sitter i köket och dricker mousserande vin...

Många häxor och zombies....
Mycket mat och godis!!! Barnen är sockerhöga och jag dricker vatten. Glas efter glas häller jag i mig....
Teddy har gjort det väldigt fint, jag älskar själv att pynta och lägga upp fint.

Detta är rent socker, färgat, från USA....

Nu ska jag hjälpa till att skicka hem alla ungar, men jag återkommer senare ikväll för en annan kort uppdatering

Presentation


Jag kysste många grodor innan jag hittade min prins. Min egen drömprins… Ibland förändras livet, snabbt och den här gången blev det till det bättre för mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards