Alla inlägg den 10 januari 2015

Av grodbebis - 10 januari 2015 11:47

Ångest är en konstig sak, eller det är ju ingen sak, men ångest får oss att göra konstiga saker. I allafall gör jag det, när jag har ångest.
Ångest kan leda till panikattacker, så att man går omkring och konstant har andan i halsen, så att det gör fysiskt ont i halsen och ner i bröstkorgen.
Ångest gjorde att jag glömde bort att jag har gått ner i vikt så när jag skulle köpa nya underkläder häromdagen köpte jag samma storlek som för fyra år sen, och jag glömde be att de skulle plomberas, så jag får inte lämna tillbaka dem... Så nu har jag tre par (i och för sig väldigt snygga) trosor i stl xxxl liggandes i min underklädeslåda... Jaha...

Ångest fick mig att börja gråta när jag stod i omklädningsrummet på gymet och jag inte kunde få av mig min träningsjacka eftersom armbandet med telefonen i hade fastnat...

Ångest fick mig precis att gråta ner i degblandningen för att mjölken var gammal och klumpades när den blandades med smält smör.

Ångest suger!

Ångest får mig att vara otrevlig mot mina föräldrar.
Som är de sista som förtjänar det.

Presentation


Jag kysste många grodor innan jag hittade min prins. Min egen drömprins… Ibland förändras livet, snabbt och den här gången blev det till det bättre för mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards