Alla inlägg den 25 januari 2015

Av grodbebis - 25 januari 2015 09:04

Jag har länge undrat om det inte fanns en tjej i "bakgrunden" av Thomas liv. "The one that got away" typ... Någon som det kanske fanns lite intresse för, lite flörtigt, men det hände aldrig något... Thomas är ett kap, han är snygg, rolig, charmig, snäll, jobbar hårt och tar hand om sina kära. Så det vore inte alls konstigt om det fanns fler tjejer än jag som var intresserad av honom....
Jag tror att hon gjorde entré i mitt liv igår...
När Thomas kom hem från hockeyn sa han att han träffat en tjej vid ingången till arenan, jag har träffat henne en gång på en fest, aldrig i samband med hockey. Jag tänkte inte mer på det, men senare på kvällen skulle jag kolla om farmor hade ringt någon av oss. Så jag kollade både hans och min telefon, då har han fått ett sms av den här tjejen han träffat innan. Jag kunde ju bara läsa halva meddelandet, jag ville ju inte klicka på det, då skulle han veta att jag kollat och att radera det är ju helt fel.
Men det stod: Jag antar att detta är ditt nr :-) säg till om du vill träffas i Hbg någon gång, fika eller AW eller något K.....
K:et kan ju stå för kram, eller så fortsatte meddelandet ännu längre...

Ångest... Men jag försöker verkligen att hålla det i schack, för om jag tänker riktigt noga, så vet jag att han aldrig skulle träffa henne. Han skulle aldrig svika mig på det sättet, men det är klart att det känns i magen ändå...
Nu är ju då frågan, kommer han att berätta om sms:et?
Jag berättade ju för honom när en av mina gamla flörtar hörde av sig till mig....
Det ska inte finnas hemligheter i förhållande....

Presentation


Jag kysste många grodor innan jag hittade min prins. Min egen drömprins… Ibland förändras livet, snabbt och den här gången blev det till det bättre för mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards