Alla inlägg den 23 januari 2015

Av grodbebis - 23 januari 2015 08:48

Jag äter köttbullar till frukost!
Rester från igår.

Jag mår lite konstigt, början till ångest kanske? PMS?
Jag började med att få ett utbrott på vattenflaskan till sodastreamern...

Jag hatar att jag ibland är så himla handikappsförlamad utan Thomas. Varför kan jag inte öppna den jäkla flaskan?? Varför måste Thomas göra det?? Varför är jag så typiskt tjejig med tummen mitt i handen??
Jag vill egentligen bara gå och lägga mig igen och sova några timmar till. Men jag ska till sjukgymnasten och sen till icamaxi. Så det blir ingen mer sömn för mig förrän ikväll.

Igår var en lite underlig dag, jättehärlig med inslag av panik och otrolig stress. Jag hade dejt med min svägerska på Väla, vi hade bestämt att träffas där kl 10. Jag steg upp kl 8, duschade, tvättade INTE håret, klädde på mig själv och Elin och satte mig sen för att äta frukost och inser att klockan redan är 9:45. HUR??
Så jag messar min svägerska och säger att jag nog blir lite sen...
Sen ska jag då ta mig till köpcentrat...och inser att jag hatar barnvagnen. Den är djävulen!! Och ute efter att göra livet surt för mig! Så hela dagen går jag och retar mig på vagnen och tänker att jag ska låta Thomas ta vagnen en hel dag, åka till olika ställen, in och ut i bilen, försöka lägga saker under vagnen. Kanske det skulle sluta med att vi köpte en ny vagn...
Jag hämtade ut ny medicin, premalex, som kostade 473kr(!!) för 28 tabletter. Kände mig deprimerad av det och dessa tabletter ska bota nedstämdhet vid PMS....
Suck!!
Jag kom hem, och Thomas fixade djävulsvagnen! Hur lätt som helst.
Tummen-mitt-i-handen-tjej.....
Dagen slutade med att jag slog sönder ett glas, fick glassplitter i handen och började gråta. Jag säger bara, tack för min älskade sambo..!! Som står ut, som fixar, som hjälper och gör mitt liv lättare.
Jag måste göra mig i ordning nu, sjukgymnasten väntar...
Kan denna dagen bli lite bättre? Snälla....

Presentation


Jag kysste många grodor innan jag hittade min prins. Min egen drömprins… Ibland förändras livet, snabbt och den här gången blev det till det bättre för mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards