Alla inlägg den 27 januari 2015

Av grodbebis - 27 januari 2015 22:41

Idag har jag varit på Väla igen. Bara jag och Elin. Det var ganska mysigt.
Jag har använt mina presentkort jag har fått, jag har ju blivit väldigt bortskämd på senaste.
Thomas hittade ett presentkort från en smyckesaffär som han fått 2008 som han inte använt än. Så jag fick det! Idag köpte jag ett vackert halsband för det.

Man ser inte riktigt här på bilden, men det är något som glittrar inne i stenen.
Jag köpte även två blusar på Saint Tropez för presentkortet jag fick av min svägerska och hennes föräldrar.

Gina hade en galen rea så jag fick tag i en t-shirt för tjugo spänn. Och så köpte jag en mojitostav. Ni vet en sån där stav man krossar myntablad med när man blandar mojito.
Jag hade en, jättebra var den. Sen hade mina kompisar inflyttningsfest och jag gav dem ett "mojitokit" med myntaplanta, Bacardi, rörsocker och en stav. Kruxet var bara att jag inte hann ge mig ut och köpa en stav, så jag gav dem min och tänkte att jag kan köpa en ny.
Mm jo eller hur....
Det har tagit tills nu, två år senare att hitta en, och så är den av trä..... Inte metall.... Inte imponerad....
Men den kanske är bättre i trä? Jag får bara akta mig för spågor..
Vad har ni hittat på idag?

Presentation


Jag kysste många grodor innan jag hittade min prins. Min egen drömprins… Ibland förändras livet, snabbt och den här gången blev det till det bättre för mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards