Alla inlägg den 26 januari 2015

Av grodbebis - 26 januari 2015 19:31

Jag har något riktigt mumsigt skvallra om idag!!

Ni vet grannarna som har separerat, där mannen har betett sig som ett förstaklassigt svin?

Tjejen (Mia) flyttade för en vecka sen...

Hon messade mig i lördags, sa att han, hennes exsambo nu har kört till jobbet och kommer tillbaka om 2,5 vecka.

Hm, ja, idag när jag skulle köra iväg till musiken med Elin kom hans lilla bil inkörande på vårat område (han har en lite VW Polo) FULLPROPPAD med grejer.

Och en tjej.....

Jag messade Thomas direkt som svarade: "Här går det undan"


När Mia var på semester efter nyår så bad hon mig att hålla ett öga på huset för att se om han kom med och om han hade någon med sig. Det hade han inte då....

Men nu.... Hon har ju flyttat, hon vet att han har en ny tjej, det är inget hon kan göra åt saken.

Jag frågade Thomas om jag skulle messa henne eller hålla mig totalt utanför? Han tyckte att jag skulle låte dem sköta det själva, och det har han ju rätt i.

Jag tycker att han har skött detta så otroligt dåligt, han beter sig riktigt äckligt mot Mia, men jag vill inte bli indragen i deras bråk, vi måste trots allt bo grannar med honom och om vårt hus började brinna skulle jag hoppas att han skulle ringa brandkåren.


När jag kom hem efter att ha varit hos min svägerska (vi struntade i musiken, vädret var så ruggigt, vi ville inte promenera) var bilen borta....

Undrar vad det betyder....

Han var här och lämnade av en massa saker som tillhör den nya tjejen...? Ska hon flytta hit????

Men nu har de åkt tillbaka till Danmark...?


Följ skvallret på min lilla återvändsgata HÄR!!!



Av grodbebis - 26 januari 2015 08:44

Så jag frågade honom om det där sms:et igår morse. Jag sa så här: "Du, igår, när vi väntade på att farmor och Linnea skulle komma hem så var de ju lite sena och det snöade ju, jag ville bara kolla om de hade försökt ringa oss eftersom vi var lite stressade med Elin (hon hade en av sina väldigt sällsynta kvällar när hon inte ville sova) så jag tryckte på båda våra telefoner för att se om vi missat något samtal. Så då såg jag att du fått ett sms av en tjej som ville gå och fika"
Jag sa nog allt det i ett andetag, så sen var jag tvungen att dra ett djupt andetag.
Han blev inte arg, inte irriterad, han kramade mig, förklarade att han inte hade en tanke på att fika med henne, han förstod min oro och min reaktion, han hade känt på samma sätt om han hade sett ett sånt sms på min telefon.
Sen kramades vi jättemycket och han fick mig att känna mig trygg, härlig och jag fick igen bekräftat att det vi har är fantastiskt, underbart och vackert. Och varken han eller jag vill någonsin riskera vårt förhållande.
Så, allt är bra i mitt huvud och min hjärna igen ? jag hoppas att ni får en härlig måndag.

Presentation


Jag kysste många grodor innan jag hittade min prins. Min egen drömprins… Ibland förändras livet, snabbt och den här gången blev det till det bättre för mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards