Alla inlägg den 31 januari 2015

Av grodbebis - 31 januari 2015 07:48

Jag har varit lite dålig på att uppdatera de senaste dagarna, men jag har tänkt att jag har så mycket att säga. Fast inget jätteviktigt egentligen, bara allmänt vad jag hittar på ?
Igår, fredag, kokade jag puréer till Elin, väldigt husligt men kul. Roligt att se henne prova nya smaker och tycka att det är gott ?

Blomkål och palsternacka

Morot, det är en favorit

Äpple och aprikos

Sen fryser man in det i istärningar, hur smidigt som helst att ta fram sen.
Vid lunchtid körde jag iväg till min härliga svägerska och vi tig en promenad, åt lunch på stan och köpte tulpaner. Vädret var växlande, det började med snöstorm, sen avtog det och solen tittade fram sen började det regna. Jag är ju inte jätteförtjust i snö, men det är ju vackert, det måste även jag erkänna.

När jag sen kom hem lagade Thomas middag och jag drack vin. Fredagkvällar är speciella även om jag inte jobbar så är det härligt när kvällen lägger sig och man vet att helgen hägrar framför oss och jag får tid med min familj.

Diamond gjorde mig sällskap vid bordet.

Hoppas ni har en härlig helg

Presentation


Jag kysste många grodor innan jag hittade min prins. Min egen drömprins… Ibland förändras livet, snabbt och den här gången blev det till det bättre för mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards