Alla inlägg den 14 januari 2015

Av grodbebis - 14 januari 2015 16:28

Jag undrar lite.....

Enligt min statistik så har jag max 5 besökare om dagen till min blogg... Det är ju lite trist om man ska vara ärlig....

Hur får man fler läsare? (och nu vill jag inte ha ett spydigt svar som säger; "Skriv bättre.....")

Jag vill inte lägga ut en länk på facebook så att alla mina bekanta kan läsa den.... Min blogg är ju inte "hemlig" längre men jag vill inte att alla som jag har träffat ska läsa mina tankar..

Men visst hade det varit kul om det var fler än 5 som läste vad jag skriver...Ibland är det bara 2.... 

Är det dags att lägga ner igen?

Jag blir ju lite förundrad, när jag läser i "Rampljuset" att "Idag har jag haft 100 besökare på bloggen!!!!" och när jag går in på den bloggen så handlar det om sims, eller hur man ryktar en häst.....

Vem kollar det????

Eller är det de själva som loggar in på sin egen blogg 100 gånger?

Så kanske det är...?

Om det finns några tips på hur man får fler läsare så tar jag gärna emot tips....


Ha det fint!


Presentation


Jag kysste många grodor innan jag hittade min prins. Min egen drömprins… Ibland förändras livet, snabbt och den här gången blev det till det bättre för mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards